Абонентське обслуговування серверів

Покращимо роботу серверів вже за тиждень!

Здійснюємо абонентське обслуговування серверів, скорочуємо витрати та налаштовуємо ефективну роботу ресурсів вашої компанії

Цікавитесь як оптимізувати та підвищити якість роботи ваших серверів та сервісів?
Проконсультуємо безкоштовно

Скорочуємо
витрати

Збережено більше
40% бюджетів на ІТ-витрати за рахунок вчасно усунених проблем в ІТ-інфраструктурі

Підвищуємо безпеку

Захистили дані та сервіси понад 1800 компаній та їх клієнтів

Надаємо гарантії

Ми працюємо за договором та підписуємо NDA, тим самим гарантуємо конфіденційність та виконання зобов'язань

Якісний підхід

Над вирішенням вашої проблеми працюватимуть досвідчені співробітники, які вирішують проблеми ІТ інфраструктур понад 15 років

Коли і для кого необхідне абонентське обслуговування серверів?

Рекомендуємо скористатися послугою абонентської підтримки серверів у випадках, коли:

Регулярно виникають проблеми з функціонуванням сервера

Немає потреби у змісті свого ІТ відділу

Витрати обслуговування сервера занадто високі

Сервера працюють некоректно або їх потужності недостатньо

Результат роботи вашої компанії залежить від стабільності роботи сервера

Проводиться впровадження нових систем та сервісів

Є необхідність підтримувати стабільну роботу сервера 24/7

Постійна необхідність у допомозі користувачам та вирішенні їх завдань

Необхідний контроль безпеки роботи серверів

Відсутній моніторинг сервера та контроль за його якісною роботою

Збільште швидкість роботи та надійність своїх серверів із послугами KEY4. Залишайте заявку і ми вам передзвонимо!

Типи серверів для абонентської підтримки?

Спеціалісти KEY4 надають основні типи обслуговування серверів, які покривають потребу більшості клієнтів.

Обслуговування
фізичних серверів

Інвентаризація компонентів, моніторинг роботи та навантаження, оптимізація швидкодії.

Обслуговування
віртуальних серверів

Аналіз швидкодії віртуальної платформи, пошук проблемних ділянок, моніторинг навантаження на платформу

Обслуговування
кластерних систем

Аналіз логів системи, контроль оновлення та політик безпеки, управління мережею

Обслуговування
серверних програм

Розгортання додатків, балансування навантаження,
управління безпекою.

Обслуговування серверів
баз даних

Налаштування та моніторинг роботи баз даних, оптимізація швидкості роботи, моніторинг доступності та швидкодії

Обслуговування
термінальних серверів

Конфігурація сервера для користувачів, управління підключеннями та безпекою доступу

Надійність та продуктивність серверів – ключові фактори для успішного бізнесу. Довірте KEY4.

Основні етапи обслуговування серверів

Абонентське обслуговування серверів підприємства здійснюється фахівцями у три етапи:

Початкове налаштування

Найвідповідальніший етап, оскільки саме в момент налаштування повинні бути враховані вимоги бізнесу до ресурсу. Якісне налаштування сервера забезпечує користувачам злагоджену роботу без простоїв. На всіх серверах, що надходять в обслуговування, здійснюється оптимізація швидкості роботи та налаштування безпеки.

Проактивний моніторинг

Етап передбачає забезпечення доступності серверів для бізнесу. З цією метою проводиться регулярний аналіз множини показників ступеня використання ресурсів та навантаження на них. У разі виникнення будь-яких позаштатних ситуацій система моніторингу надсилає фахівцям повідомлення про інцидент, який потребує негайного вирішення.

Регламентні роботи

Регламентні роботи передбачають сувору періодичність дій, спрямованих на підтримку серверів у працездатному стані. Не менше одного разу на місяць мають проводитися: встановлення оновлень ОС та ПЗ; перевірка логів системи щодо помилок, з наступним виправленням; перевірка наявності вірусів

Обслуговування серверів передбачає:

Моніторинг функціонування фізичного та віртуального сервера, ПЗ та апаратних комплектуючих.

Відстеження навантаження ресурсів.

Регулярне резервне копіювання  даних із сервера.

Підтримка належного рівня продуктивності віртуального та фізичного сервера, а також ПЗ, встановленого на ньому.

Конфігурація централізованого доступу  до даних та управління правами користувачів.

Оптимізація конфігурацій сервісів та ПЗ.

Профілактика та обслуговування програмних компонентів.

Забезпечення захисту сервера та даних шляхом встановлення оновлень безпеки та антивірусного програмного забезпечення.

Важливі факти про нас

Компанія KEY4 надає послуги у сфері ІТ аутсорсингу більше 15 років

Великий досвід

Команда KEY4 — це висококваліфіковані фахівці, які працюють у сфері ІТ аутсорсингу більше 20 років

Висока якість

Фахівці KEY4 детально проаналізують компоненти ІТ інфраструктури і не пропустять жодної деталі

Ефективність

Зробимо все, щоб ваш бізнес працював безперебійно і надійно, за оптимального рівня витрат

0 +
Років
досвіду
+
Закрито
угод
+
Інтегровано
ІТ-рішень
+
Сервісів
у підтримці
+
Реалізовано
проектів

Що ви отримуєте?

Обслуговування серверів – послуга, яка дає змогу отримати:

аналіз якості роботи сервера та варіанти їх вирішення;

ефективне та якісне обслуговування ваших серверів

цілодобовий моніторинг роботи сервера;

партнера для вирішення складних та незрозумілих завдань.

Принципи роботи KEY4

Експертність

Всі послуги компанії KEY4 надаються максимально якісно та результативно

Продуктивність

Ми надаємо послуги, які збільшують ефективність роботи компанії, економлять ваші гроші та нерви

Чесність

Добросовісно виконуємо роботи в рамках договору, включаючи попереднє консультування із гарантією якості

Відкритість

Завжди відкриті для допомоги: відповідаємо на ваші питання, вирішуємо проблеми, що виникли в роботі ІТ. Телефонуйте у будні дні з 9:00 до 18:00

Разові роботи

від 25$ год
  • Аудит конфігурації
  • Обслуговування серверного ПЗ
  • Обслуговування додаткового ПЗ
  • Аналіз навантаження сервера
  • Налаштування резервного копіювання
  • Перенесення даних
  • Встановлення систем моніторингу
  • Відновлення після збою
  • Налаштування політик оновлення
  • Віртуалізація сервера
  • Оптимізація налаштувань
  • Аудит логів усіх компонентів
  • Моніторинг 24х7
  • Створення планів відновлення
  • Впровадження нових сервісів
  • Організація резервного копіювання
  • Технічна підтримка користувачів
  • Преміум SLA
  • Персональний менеджер

Оптимальний

від 25$ год
  • Аудит конфігурації
  • Обслуговування серверного ПЗ
  • Обслуговування додаткового ПЗ
  • Аналіз навантаження сервера
  • Налаштування резервного копіювання
  • Перенесення даних
  • Встановлення систем моніторингу
  • Відновлення після збою
  • Налаштування політик оновлення
  • Віртуалізація сервера
  • Оптимізація налаштувань
  • Аудит логів усіх компонентів
  • Моніторинг 24х7
  • Створення планів відновлення
  • Впровадження нових сервісів
  • Організація резервного копіювання
  • Технічна підтримка користувачів
  • Преміум SLA
  • Персональний менеджер

Максимальний

від 75$ міс
  • Аудит конфігурації
  • Обслуговування серверного ПЗ
  • Обслуговування додаткового ПЗ
  • Аналіз навантаження сервера
  • Налаштування резервного копіювання
  • Перенесення даних
  • Встановлення систем моніторингу
  • Відновлення після збою
  • Налаштування політик оновлення
  • Віртуалізація сервера
  • Оптимізація налаштувань
  • Аудит логів усіх компонентів
  • Моніторинг 24х7
  • Створення планів відновлення
  • Впровадження нових сервісів
  • Організація резервного копіювання
  • Технічна підтримка користувачів
  • Преміум SLA
  • Персональний менеджер

Зосередьтеся на зростанні свого бізнесу, а не на керуванні серверами завдяки послугам абонентського обслуговування KEY4.

Ми цінуємо довіру наших клієнтів

Відгуки клієнтів KEY4

FAQ

Абонентське обслуговування серверів – це комплекс регулярних заходів, спрямованих на забезпечення стабільної роботи серверів компанії, що дозволяє уникати ризиків та необґрунтованих витрат.

Послуга Абонентського обслуговування серверів потрібна компаніям, які стикаються з проблемами в роботі серверів. Фахівці проводять оцінку ефективності, продуктивності, захищеності, стійкості до відмови та інших показників роботи серверів клієнта.

У послугу Абонентської техпідтримки серверів входить набір заходів, що дозволяє повністю провести обстеження серверної структури, а також низку інших факторів, які залежать від розгалуженості ІТ систем компанії та впливають на стабільну роботу серверів та компанії в цілому. Виробляються методи та підходи до вирішення завдань конкретного бізнесу.

Наша команда обслуговує всі типи серверів (фізичні або віртуальні) на базі OS Windows і OS Linux:

  • Бухгалтерські сервери (включаючи сервери з 1С);
  • Високонавантажені та кластеризовані SQL бази даних;
  • Термінальні сервери (RDP);
  • Поштові системи, як у хмарних рішеннях, і на виділених серверах;
  • Високонавантажені WEB-сервера, що базуються на Nginx або Apache.

Працюючи ми використовуємо різні засоби обслуговування серверів. Є як скрипти, які написані для оптимізації роботи, так і комплексні системи моніторингу та контролю безпеки.

Результатом придбання послуги Абонентського обслуговування серверів є стабільна робота бізнес-користувачів із ресурсом відповідно до стандартів галузі.

Вартість послуги визначається індивідуально для кожного Замовника. При цьому беруться до уваги різні фактори: кількість і спектр обладнання, що використовується організацією, програмного забезпечення, кількість майданчиків і ряд інших важливих показників.

Команда інженерів KEY4 – це професіонали із багаторічним досвідом роботи. Завжди укладаємо з клієнтом контракт, де чітко прописуємо види послуг та обов’язки. Чесно та відповідально підходимо до роботи, пропонуємо індивідуальні рішення для кожного клієнта. Говоримо зрозумілою мовою, без профтермінів і завжди готові надати консультацію.