Адміністрування серверів Linux

Оптимізуємо роботу серверів Linux у найкоротші терміни!

Зробимо якісний аудит налаштувань серверів Linux, проведемо оптимізацію налаштувань і швидкості роботи сервера

Чи є потреба в якісному налаштуванні Linux сервера? Проконсультуємо безкоштовно

Скорочуємо
витрати

Збережено більше
40% бюджетів на ІТ-витрати за рахунок вчасно усунених проблем в ІТ-інфраструктурі

Підвищуємо безпеку

Захистили дані та сервіси понад 1800 компаній та їх клієнтів

Надаємо гарантії

Ми працюємо за договором та підписуємо NDA, тим самим гарантуємо конфіденційність та виконання зобов'язань

Якісний підхід

Над вирішенням вашої проблеми працюватимуть досвідчені співробітники, які вирішують проблеми ІТ інфраструктур понад 15 років

Коли і для кого потрібне адміністрування Linux Server?

Адміністратори Linux компанії KEY4 допоможуть вирішити такі питання:

Нестабільна робота серверів Linux

Конфігурація відмовостійкої роботи

Підготовка та впровадження систем резервного копіювання

Оптимізація роботи баз даних (MySQL, PostgreSQL, Oracle та інші)

Проблеми з доступом та безпекою

Проблеми з дисковими системами

Оновлення ядра та встановлення патчів безпеки

Налаштування та оптимізація веб-серверів (Apache, Nginx)

Технічна підтримка сервісів Linux

Оптимізація швидкості роботи сервера

Аудит конфігурації мережі та інших параметрів

Використання моніторингу сервера на базі Zabbix або Cacti

Перенесення сервера в хмару або на фізичний сервер

Налаштування мережі (IP, IPSec, NAT, Port mapping та інше)

Налаштування SSL сертифікатів

Встановлення та налаштування віртуалізації або контейнерів (KVM, Docker, VMware та інші)

Встановлення та налаштування пошти Zimbra (POP3, IMAP, SMTP)

Налаштування мережі та VPN сервісів (OpenVPN) та Firewall

Отримайте безкоштовну консультацію наших експертів з адміністрування Linux-серверів.

Які типи завдання для Linux серверів ми впроваджуємо?

Фахівці KEY4 надають основні можливості обслуговування серверів Linux, які закривають основні потреби наших замовників

Адміністрування фізичних серверів Linux

Аналіз поточної конфігурації операційної системи та фізичних компонентів. Оптимізація роботи та обслуговування.

Адміністрування віртуальних Linux серверів

Аудит компонентів віртуального сервера та ресурсів. Аналіз навантаження та оптимізація налаштувань та параметрів віртуального сервера.

Адміністрування Linux сервісів

Збір та аналіз логів сервісів Linux підсистем. Пошук проблем та їх усунення.

Адміністрування Linux віртуалізації

Розгортання та адміністрування систем віртуалізації та контейнеризації.

Адміністрування Linux кластерів

Об'єднання серверів в одну обчислювальну систему для контейнерів, баз даних та високонавантажених систем.

Адміністрування веб-серверів

Оптимізація швидкості роботи веб-серверів на основі Apache або Nginx для відмовостійкої роботи.

Оптимізуйте роботу свого сервера та отримайте більше клієнтів завдяки прискоренню роботи сервера Linux.

Основні етапи Обслуговування Linux серверів

Обслуговування Linux Server відбувається у кілька етапів

Розгортання та конфігурація

Початковий етап, на якому визначаються бізнес-завдання та вимоги до сервера. Відбувається розгортання та налаштування відповідно до виявлених потреб. Введення в експлуатацію.

Моніторинг та збір статистики

На даному етапі наша команда налаштовує системи моніторингу та тригери, які є важливими для користувачів. Відбувається постійне збирання всіх метрик серверу та аналіз завантаженості. Це дозволяє усувати проблеми ще до етапу виходу з ладу сервера.

Регламентні
роботи

Створюється план обслуговування сервера та погоджується із замовником. Враховується графік роботи сервісів на сервері, потреба у критичних оновленнях та регулярний аналіз систем моніторингу. Виконується регулярне резервне копіювання та моніторинг безпеки.

Обслуговування серверів Linux включає:

Налаштування скриптів та систем (конфігурація моніторингу, резервного копіювання та інше)

Налаштування мережевого стека (SSH, IP, WAN, VLAN, NAT, Firewall та інше)

Підключення до Zabbix (передача всіх метрик роботи сервера на нашу систему моніторингу)

Налаштування регламентних робіт (оновлення ядра, сервісів, баз даних та інших компонентів)

Аудит налаштувань безпеки (конфігурація груп, користувачів та інших методів доступу до сервера)

Оптимізацію використання ресурсів (аналіз навантаження та історії використання компонентів сервера, оптимізація вузьких місць)

Оптимізацію роботи веб-серверів (оптимізація конфігурацій Nginx або Apache, аналіз логів і методів доступу)

Створення розподіленого кластера (налаштування кластера баз даних, контейнерів та інше)

Налаштування візуалізації  (конфігурація таких систем, як KVM, VMware, Docker, Kubernetes)

 

Налаштування системи резервного відновлення (створення процедур відновлення після збоїв, конфігурація аварійного відновлення даних).

ВВажливі факти про нас

Компанія KEY4 надає послуги у сфері ІТ аутсорсингу більше 15 років

Великий досвід

Команда KEY4 — це висококваліфіковані фахівці, які працюють у сфері ІТ аутсорсингу більше 20 років

Висока якість

Фахівці KEY4 детально проаналізують компоненти ІТ інфраструктури і не пропустять жодної деталі

Ефективність

Зробимо все, щоб ваш бізнес працював безперебійно і надійно, за оптимального рівня витрат

0 +
Років
досвіду
+
Закрито
угод
+
Інтегровано
ІТ-рішень
+
Сервісів
у підтримці
+
Реалізовано
проектів

Що дає адміністрування Linux?

В результаті Обслуговування Linux серверів ви отримуєте:

Швидке та якісне налаштування Linux сервера

Своєчасний аналіз проблематик які виникають та їх усунення

Регулярний моніторинг за навантаженням та стабільністю роботи сервера.

Команду фахівців з якими Вам буде комфортно співпрацювати

Принципи роботи KEY4

Експертність

Всі послуги компанії KEY4 надаються максимально якісно та результативно

Продуктивність

Ми надаємо послуги, які збільшують ефективність роботи компанії, економлять ваші гроші та нерви

Чесність

Добросовісно виконуємо роботи в рамках договору, включаючи попереднє консультування із гарантією якості

Відкритість

Завжди відкриті для допомоги: відповідаємо на ваші питання, вирішуємо проблеми, що виникли в роботі ІТ. Телефонуйте у будні дні з 9:00 до 18:00

Разові роботи

від 25$ год
  • Налаштування сервера
  • Налаштування веб-сервера (Nginx, Apache)
  • Налаштування сервера баз даних (Oracle, MySQL, PostgreSQL)
  • Налаштування мережі (NAT, IP, DNS, DHCP)
  • Настройка LDAP сервера
  • Налаштування файлового сервера
  • Налаштування систем резервного копіювання
  • Відновлення після збою
  • Перенесення даних
  • Налаштування систем віртуалізації (KVM, VMware)
  • Налаштування систем контейнеризації (Docker, Kubernetes)
  • Конфігурація моніторингу та систем безпеки
  • Конфігурація кластера
  • Регламентне обслуговування
  • Організація резервного копіювання
  • Технічна підтримка користувачів
  • Преміум SLA
  • Премиум SLA
  • Персональний менеджер

Оптимальний

від 50$ год
  • Налаштування сервера
  • Налаштування веб-сервера (Nginx, Apache)
  • Налаштування сервера баз даних (Oracle, MySQL, PostgreSQL)
  • Налаштування мережі (NAT, IP, DNS, DHCP)
  • Настройка LDAP сервера
  • Налаштування файлового сервера
  • Налаштування систем резервного копіювання
  • Відновлення після збою
  • Перенесення даних
  • Налаштування систем віртуалізації (KVM, VMware)
  • Налаштування систем контейнеризації (Docker, Kubernetes)
  • Конфігурація моніторингу та систем безпеки
  • Конфігурація кластера
  • Регламентне обслуговування
  • Організація резервного копіювання
  • Технічна підтримка користувачів
  • Преміум SLA
  • Премиум SLA
  • Персональний менеджер

Максимальний

від 75$ міс
  • Налаштування сервера
  • Налаштування веб-сервера (Nginx, Apache)
  • Налаштування сервера баз даних (Oracle, MySQL, PostgreSQL)
  • Налаштування мережі (NAT, IP, DNS, DHCP)
  • Настройка LDAP сервера
  • Налаштування файлового сервера
  • Налаштування систем резервного копіювання
  • Відновлення після збою
  • Перенесення даних
  • Налаштування систем віртуалізації (KVM, VMware)
  • Налаштування систем контейнеризації (Docker, Kubernetes)
  • Конфігурація моніторингу та систем безпеки
  • Конфігурація кластера
  • Регламентне обслуговування
  • Організація резервного копіювання
  • Технічна підтримка користувачів
  • Преміум SLA
  • Премиум SLA
  • Персональний менеджер

Залишайте заявку нашому менеджеру та дізнайтесь на особистій консультації, який пакет послуг підійде вашій компанії?

Ми цінуємо довіру наших клієнтів

Відгуки клієнтів KEY4

FAQ

Управління ІТ-системою допомагає виявити і оперативно усунути критичні місця в роботі ресурсів інфраструктури. Комплекс послуг адміністрування призначений для обслуговування ОС і загальносистемного ПЗ, а також для забезпечення безперервної роботи фізичних і віртуальних пристроїв, підвищення рівня відмовостійкості, виконання поточних завдань користувача.

Установка, налаштування і моніторинг роботи ОС Linux, управління віртуальними машинами на базі Azure, Google Cloud, AWS, тощо, інтеграція файлових серверів, впровадження відмовостійких кластерів для безперебійної роботи баз даних, оптимізація роботи ОС і ПЗ, установка і настройка FTP-сервера, поштових систем, а також вирішення інших завдань.

Аутсорсери проводять адміністрування ІТ-системи, приділяючи увагу безперервному моніторингу стану робочих процесів для оповіщення про можливий збій для його оперативного усунення. Проводиться перевірка доступу до серверів, портів і віртуальних машин, навантаження на сервер, а також контроль розміру дискового простору.

Ціна послуг, що входить до пакетів абонентського обслуговування залежить від наступних критеріїв: кількості серверів, формату роботи – з виїздом або віддалено, а також комплексу послуг, що надаються. Для кожного клієнта проводиться підбір оптимального пакету послуг, з урахуванням потреб і специфіки роботи. Також ви можете звертатися до нас з конкретним завданням, тоді ціна послуги буде тарифікуватися на підставі фактично витраченого часу на його виконання. При замовленні послуги наші менеджери зможуть назвати вам орієнтовну вартість такого звернення.