ІТ аутсорсинг корисний бізнесу, тому що дозволяє отримувати якісну послугу при одночасній економії витрат на персонал і його утримання. На сьогоднішній день ІТ сфера розвивається таким чином, що бізнесу недостатньо мати одного сисадміна в штаті, тому що один фахівець фізично не може володіти таким обсягом знань і компетенцій. Якісний ІТ-аутсорс допомагає бізнесу в прогресивному розвитку, шляхом вирішення ІТ-задач командою фахівців.
Які завдання покладаються на ІТ бізнесом?
ІТ-завдання можна розділити на рутинні і стратегічні. До рутинних завдань можна віднести:
- підтримку обладнання в робочому стані;
- обслуговування комп’ютерних мереж;
- супровід роботи користувачів;
- адміністрування БД і сервісів компанії;
- менеджмент договорів ІТ підрядників і постачальників послуг.
Рутинні завдання – це щоденні завдання, які вирішуються за заздалегідь продуманими алгоритмам.
Вирішення стратегічних ІТ-задач потрібно:
- при плануванні, для складання бюджету ІТ-витрат;
- при масштабуванні або диференціації існуючого бізнесу;
- при відкритті нового бізнесу або напряму;
- при автоматизації процесів.
Перелік може бути розширений в залежності від специфіки бізнес-процесів, одне в цьому списку залишається незмінним, стратегічними вважаються регулярні завдання, що вимагають високого рівня знань і досвіду. Результатом рішення таких задач є отриманий прибуток / вигода або зменшення / оптимізація витрат.
Як визначити рівень існуючої підтримки ІТ?
Для визначення будуть корисні наступні узагальнені критерії:
- підтримка зростання компанії – наскільки оперативно ІТ-служба вирішує залежні від неї проблеми?
- якість, існуючої ІТ-підтримки – ступінь задоволення / незадоволення користувачів компанії?
- аналіз ІТ-закупівель – що закуповувалося на ІТ-потреби? який результат від понесених витрат за останні півроку, рік?
- ІТ рішення для оптимізації роботи – як часто керівникові рекомендують доступні нові сервіси, корисні в роботі? які плани розвитку ІТ-сервісів на найближчі 6 місяців, рік?
- проведення проектів пов’язаних з ІТ: аналіз термінів виконання завдань і труднощів, з якими стикалися в ході виконання;
- витратна частина на ІТ відділ – зіставляється з вартістю ІТ-аутсорс доступного на ринку на дату проведення аналізу.
У разі, якщо керівник визначив рівень підтримки ІТ як задовільний і вище, тоді подальше читання на цю тему не має практичного сенсу. Якщо ж рівень нижче задовільного, тоді слід замислитись над існуючими пропозиціями і можливостями.
Які існують варіанти виходу із ситуації, коли рівень ІТ-обслуговування не відповідає очікуванням керівництва?
Варіант 1: провести реструктуризацію / реорганізацію ІТ-відділу. Такий варіант підходить керівникам і власникам володіють знаннями в ІТ, достатніми для самостійної постановки задачі і контролю її виконання на кожному етапі. Варіант 2: замовити реструктуризацію / реорганізацію відділу на аутсорс і не тільки впровадити всі рекомендовані зміни, а й тримати під подальшим особистим контролем ІТ-службу. Варіант 3: передати ІТ-підтримку на аутсорс. Раз на півроку, рік потрібно проводити аналіз конкурентів і порівнювати умови і ціни.
Що включає ІТ-аутсорсинг і його переваги?
На розсуд керівництва ІТ-аутсорсинг може включати рішення як рутинних, так і стратегічних ІТ-задач. Перевагою рішень від компанії-аутсорсера будуть:
- якість і оперативність вирішення проблем;
- аутсорсери вноситимуть пропозиції щодо оптимізації існуючих ІТ-процесів, розвиваючи власні продажі і технології, якими користуються клієнти;
- економія на кадрах, не тільки на ЗП і робочих місцях, але і на навчанні;
- економія ІТ-витрат, яких можна уникнути, якщо мати більше досвіду побудови різних ІТ-інфраструктур, а не тільки тієї, яка вже є;
- робота з аутсорсером передбачає більш зрозумілу структуру: час реакції, портал реєстрації інцидентів, звітність по проведеним роботам, особливо в разі додаткових робіт або проведення ІТ-закупівель.
Головна задача аутсорсера надавати послуги в рамках домовленостей. Конкуренція на цьому ринку – висока, тому проблемам клієнтів приділяють належну увагу. Ваш персонал, розуміючи, що компанія платить гроші за обслуговування, буде більш вимогливо ставитися до співробітників аутсорсера, а промахи в роботі будуть більш резонансними. Все це в сукупності принесе бізнесу більшу вигоду, ніж безконтрольний ІТ-відділ або системний адміністратор за викликом.
Щоб отримати консультацію або замовити послугу it-аутсорсингу в Києві або по Україні, необхідно зателефонувати за контактними номерами номерами вказаними в шапці сайту або в розділі «Контакти». Також, Ви можете залишити заявку на сайті або замовити зворотній дзвінок.