Успішність бізнесу в поточних умовах дуже високої конкуренції пов’язана, в першу чергу, з рівнем інтеграції бізнес процесів з IT-технологіями.
ІТ-аутсорсинг – це спосіб отримати одну з ключових бізнес-переваг над конкурентами – висока відмовостійкість та ефективність.
IT-аутсорсинг – легко спробувати, важко відмовитися
Вибуховий технологічний розвиток (Промислова революція, Інтернет речей, Штучний інтелект і багато іншого) привів аутсорсинг і IT-аутсорсинг, зокрема, на новий якісний рівень. Розглянемо основні фактори, що його визначають, і нові можливості для бізнесу.
Збільшення економічної ефективності
Завдяки аутсорсингу скорочується час, що витрачається на дрібниці, і збільшується зосередженість на основних бізнес питаннях. Акценти в бізнесі замовника зміщуються в бік збільшення продуктивності:
- Інтенсивно і пріоритетно працюють підсистеми, які безпосередньо приносять прибуток.
- Збільшується час, що витрачається на основну діяльність.
- ІТ-функціонал і процесинг, переданий ІТ-провайдеру, безперебійно і технічно вивірено підтримує високопродуктивну роботу підрозділів компанії.
Поліпшується ділова спрямованість.
Аутсорсинг не тільки дає ту ж послугу, що і внутрішня команда, але і дозволяє вивільнити ресурси (персонал, грошові кошти) для більш якісного досягнення бізнес-цілей. Маючи впевненість в роботі обраного IT-аутсорсера, керівники компаній отримують більшу свободу вибору нових і зміни існуючих схем виробництва, торгівлі, логістики, маркетингу та ін.
Скорочення витрат на персонал
Вартість найму і навчання одного виділеного співробітника завжди перевищує вартість аутсорсингу. У зростаючому бізнесі наймання співробітника може бути ризикованим через недостатню кваліфікацію кандидата, виявити яку на етапі співбесіди не завжди можливо. А високі зарплати ІТ-фахівців ці ризики посилюють ще більше.
Скорочення часу простою
Завдяки використанню спеціальних систем моніторингу, аутсорсинговий ІТ-провайдер виявляє потенційні проблеми та усуває їх задовго до того як користувачі з ними зіткнуться. Це дозволяє запобігти або уникнути витратних періодів простою, що знижують прибуток і часто завдають удар по іміджу.
Покращений пул знань
ІТ-фахівець в штаті компанії – це досвід однієї людини. Група підтримки аутсорсера – це кілька фахівців, які мають досвід і спеціалізацію в різних областях.
Клієнт отримує доступ до більшого обсягу знань за меншою ціною. Більш того, по кожному запиту компанія-аутсорсер гарантовано надасть фахівця з найбільш релевантним досвідом.
Вільний розвиток ІТ-інфраструктури компанії
ІТ-аутсорсинг дозволяє гнучко і оперативно розвивати ІТ-інфраструктуру, наступну за розвитком бізнесу. Така мобільність забезпечується навіть при мінімальних інвестиціях завдяки наступним факторам:
- стабільна команда професіоналів IT-аутсорсера;
- постійна техпідтримка ІТ складової бізнесу;
- високий рівень інформаційного захисту;
- гнучке управління і масштабування ІТ-інфраструктури;
- використання сучасних ІТ-рішень і безперервна інтеграція їх у бізнес процес;
- оптимізація витрат бізнесу виходячи з його поточних потреб;
- стійка робота програмного забезпечення.
Основним стримуючим аргументом для реалізації ІТ-аутсорсингу є сумніви підприємців в рівні конфіденційності та інформаційних витоках з боку аутсорсера. Для зменшення таких ризиків хороші результати дає підписання NDA (Non-Disclosure Agreement – угода про нерозголошення).
Також слід врахувати, що відповідальність за нерозголошення конфіденційної інформації у компанії, яка дорожить своєю діловою репутацією, значно вище, ніж у окремо взятого штатного співробітника. Компанія KEY4 завжди відповідально ставиться до бізнесу своїх клієнтів. Ми готові надати вашій компанії великий асортимент ІТ-послуг, зв’яжіться з нашими фахівцями за контактними номерами вказаними в шапці сайту або в розділі «Контакти», щоб отримати консультацію з питань. Також, Ви можете залишити заявку на сайті або замовити зворотний дзвінок.