Впровадження Atlassian: Jira та Confluence

Налаштуємо роботу з ресурсом вже за тиждень!

Проведемо впровадження продуктів Atlassian, скоротимо витрати та налаштуємо ефективну роботу ресурсів вашої компанії

Цікавитесь можливостями автоматизації процесів? Проконсультуємо безкоштовно

Скорочуємо
витрати

Збережено більше
40% бюджетів на ІТ-витрати за рахунок вчасно усунених проблем в ІТ-інфраструктурі

Підвищуємо безпеку

Захистили дані та сервіси понад 1800 компаній та їх клієнтів

Надаємо гарантії

Ми працюємо за договором та підписуємо NDA, тим самим гарантуємо конфіденційність та виконання зобов'язань

Якісний підхід

Над вирішенням вашої проблеми працюватимуть досвідчені співробітники, які вирішують проблеми ІТ інфраструктур понад 15 років

Коли і для кого потрібна інтеграція продуктів Atlassian?

Рекомендуємо скористатися послугою Впровадження сервісів Atlassian, якщо:

Необхідне середовище для комфортної роботи з проектами

Необхідний зручний інструментарій для контролю процесів всередині команди

Планування та контроль над виконанням завдань займає дуже багато часу

Потрібний аналіз обсягу роботи, що виконується командою та окремими її учасниками

Потребуєте якісного управління інцидентами та запитами в команді

Існує потреба в гнучкому управлінні бізнес процесами та завданнями

Потрібен контроль виконання проектів та завдань, включаючи SLA

Потрібна наявність єдиної бази знань для проектної діяльності

Необхідна корпоративна Wiki

Є потреба у корпоративному Agile плануванні

Потребуєте спільної роботи з документами і зберіганні історії

Є потреба у впровадженні ITSM процесів

Необхідна єдина точка управління бізнес проектами

Потрібен автоматичний контроль над виконанням завдань у бізнес-команді

Отримайте потужний інструмент управління проектами, який спростить ваше життя. Залишайте заявку, і ми вам передзвонимо!

Які сервіси Atlassian ми впроваджуємо?

Спеціалісти KEY4 надають всі види послуг з інтеграції, які покривають потребу більшості клієнтів:

Jira Software

набір рішень для керування роботою, який забезпечує спільну роботу між усіма командами, починаючи з розробки ідеї продукту або проекту і закінчуючи його постачанням клієнту, а також дозволяє вам досягати найкращих спільних результатів.

Jira Service Management (Service Desk)

рішення Atlassian з управління послугами всім команд. З його допомогою високошвидкісні команди можуть розкрити свої можливості, забезпечивши надання якісних послуг та наочність роботи, а також прискоривши робочий потік за участю команд розробки, ІТ та бізнес-команд.

Confluence

простір, у якому накопичені знання поєднані з можливостями спільної роботи. Динамічні сторінки є майданчиком для збору інформації та спільної роботи учасників команди над проектами та ідеями. Завдяки розділам можна структурувати роботу, а також надавати спільний доступ до бази знань організації.

Jira Work Management

допомагає командам керувати роботою, проектами та процесами будь-якої складності. Функціональні можливості з управління проектами є провідними у галузі. Вони допоможуть вам планувати та відстежувати роботу команди, а також керувати нею.

Jira Align

сполучна ланка між вашою бізнес-стратегією та її технічним втіленням. Об'єднуйте дані від команд, щоб кожен співробітник підприємства міг ознайомитися з ходом роботи в режимі реального часу, досягаючи злагодженості між командами.

Jira DataCenter

набір рішень корпоративного рівня для великих команд із хостингом на своїх серверах. Дозволяє керувати командами розміром від 500 користувачів та вести трекінг усіх активностей всередині компанії, а також Service Desk, використовуючи ITSM.

Збільште ефективність своєї команди та керуйте проектами ефективніше.

Основні етапи Використання продуктів Atlassian

Інтеграція сервісів здійснюється фахівцями у три етапи:

Аналіз

На даному етапі проводиться дослідження процесів Замовника. Проходять консультації щодо доступних робочих напрямків програмних компонентів. Визначаються послуги, які будуть впроваджені в рамках проекту. Складається та узгоджується технічне завдання та план дій.

Конфігурація ресурсів

Етап передбачає налаштування хмарної чи серверної платформи під потреби бізнесу. Проводиться тестове налаштування робочого середовища, виправлення помилок, що виникли під час тестування, а також обов'язкова перевірка середовища на відповідність вимогам.

Старт системи

Супровід купівлі програмного пакета, з наступною інсталяцією додатків, що налаштовують сервер для розміщення та перенесення даних з хмари Atlassian. Фінальний запуск платформи. За необхідності надається підтримка роботи Jira Software та Confluence у режимі 24/7.

Продукти Atlassian надають такі можливості:

Функціонал Jira Software
забезпечує планування, відстеження, аналіз результативності, а також моніторинг продуктивності виконаних робіт та витраченого на це часу

Функціонал Jira Align
дозволяє поєднати можливості різних команд у рамках одного великого бізнес-процесу

Функціонал Jira Work Management
забезпечує зручні та зрозумілі інструменти для взаємодії та координації між бізнес-командами та відділами у пов’язаних проектах

Функціонал Jira Service Management(Jira Service-Desk)
забезпечує розширені можливості для роботи в рамках ITSM процесів та взаємодії як із зовнішніми замовниками так і внутрішніми співробітниками. Реалізує якісний Service Desk з можливостями автоматизації та відстеження важливих метрик, у тому числі і SLA.

Функціонал Confluence пропонує створення документів, проведення їх обговорення, угрупування в одному місці інформації, необхідної для роботи над проектами, створення вікі-порталів (з ефективним пошуком) та роботу з ними для всіх членів робочої групи

Лінійка Jira Datacenter та Confluence Datacenter
дозволяють зробити розгортання на своїх серверах або хмарних рішеннях і виконувати якісну роботу великої кількості користувачів (від 500 і вище), також дозволяє побудувати кластерні рішення для стійкості до відмови всіх процесів і систем

Важливі факти про нас

Компанія KEY4 надає послуги у сфері ІТ аутсорсингу більше 15 років

Великий досвід

Команда KEY4 — це висококваліфіковані фахівці, які працюють у сфері ІТ аутсорсингу більше 20 років

Висока якість

Фахівці KEY4 детально проаналізують компоненти ІТ інфраструктури і не пропустять жодної деталі

Ефективність

Зробимо все, щоб ваш бізнес працював безперебійно і надійно, за оптимального рівня витрат

0 +
Років
досвіду
+
Закрито
угод
+
Інтегровано
ІТ-рішень
+
Сервісів
у підтримці
+
Реалізовано
проектів

Що ви отримуєте?

Інтеграція Atlassian – послуга, яка дає можливість отримати:

Відкрита ліцензійна політика

Безпека зберігання конфіденційної документації

 

Можливість адаптації та налаштування, відповідно до побажань замовника

 

Комфортний простір для групової роботи з проектами та файлами

Оперативний інформаційний обмін між працівниками

Принципи роботи KEY4

Експертність

Всі послуги компанії KEY4 надаються максимально якісно та результативно

Продуктивність

Ми надаємо послуги, які збільшують ефективність роботи компанії, економлять ваші гроші та нерви

Чесність

Добросовісно виконуємо роботи в рамках договору, включаючи попереднє консультування із гарантією якості

Відкритість

Завжди відкриті для допомоги: відповідаємо на ваші питання, вирішуємо проблеми, що виникли в роботі ІТ. Телефонуйте у будні дні з 9:00 до 18:00

Базовий

от 2000
грн
  • Підбір рішень Atlassian
  • Підбір оптимальних ліцензій
  • Перенесення додатків у хмару
  • Налаштування процесів та екранів
  • Налаштування компонентів
  • Налаштування повідомлень
  • Налаштування SLA
  • Перенесення із сервера в хмару
  • Перенесення з хмари на сервер
  • Аудит процесів
  • Консалтинг щодо процесів
  • Складання плану впровадження
  • Складання карти проектів
  • Корпоративний тренінг
  • Преміум підтримка

Оптимальний

от 3500
грн
  • Підбір рішень Atlassian
  • Підбір оптимальних ліцензій
  • Перенесення додатків у хмару
  • Налаштування процесів та екранів
  • Налаштування компонентів
  • Налаштування повідомлень
  • Налаштування SLA
  • Перенесення із сервера в хмару
  • Перенесення з хмари на сервер
  • Аудит процесів
  • Консалтинг щодо процесів
  • Складання плану впровадження
  • Складання карти проектів
  • Корпоративний тренінг
  • Преміум підтримка

Розширений

от 5000
грн
  • Підбір рішень Atlassian
  • Підбір оптимальних ліцензій
  • Перенесення додатків у хмару
  • Налаштування процесів та екранів
  • Налаштування компонентів​
  • Налаштування повідомлень
  • Налаштування SLA
  • Перенесення із сервера в хмару
  • Перенесення з хмари на сервер
  • Аудит процесів
  • Консалтинг щодо процесів
  • Складання плану впровадження
  • Складання карти проектів
  • Корпоративний тренінг
  • Преміум підтримка

Підвищіть якість своєї роботи та продуктивність з Atlassian Jira та Confluence.

Ми цінуємо довіру наших клієнтів

Відгуки клієнтів KEY4

FAQ

Автоматизація процесів – запорука ефективної та злагодженої роботи будь-якого підприємства. Наявність бази для оперативної взаємодії співробітників прискорює вирішення завдань. Керівник при цьому отримує потрібні важелі управління, контроль над процесами, і може проводити їхнє коригування в потрібний момент. Додатки JIRA і CONFLUENCE належать до популярних у галузі створення комфортного середовища розробки та технічного сервісу проектів.

Інструменти JIRA та CONFLUENCE автоматизують процеси бізнесу, дозволяють позбутися великої кількості ручної роботи та зменшити вплив людського фактору. По суті – це особисте середовище вашого підприємства з цілодобовим доступом, у якому ви відстежуєте динаміку роботи над проектами, плануєте завдання та створюєте звіти про виконану роботу по кожному етапу.

Послуга буде корисна високошвидкісним командам, які зможуть розкрити свої можливості, забезпечивши якість робіт, що надаються, і наочність результатів, прискорюючи робочий потік за участю команд розробки, ІТ та бізнес-команд.

Все залежить від обсягу підприємства, кількості учасників, а також кількості сервісів, запланованих до впровадження. У деяких випадках можливо провести інтеграція за лічені дні, але у випадку з розгалуженою структурою використання може вимагати більше часу.

Використання продуктів Atlassian інженерами KEY4 – це:

  • консультування замовника щодо доступних робочих напрямків програмних компонентів;
  • супровід купівлі програмного пакета;
  • інсталяція програм, що налаштовують віртуальний сервер;
  • перенесення даних із хмари ATLASSIAN;
    підтримка роботи JIRA та CONFLUENCE у режимі 24/7.

Результатом придбання та впровадження сервісів Atlassian є:

  • Наочне уявлення робочого процесу в режимі реального часу;
  • Узгодженість дій кожної команди із стратегією;
  • Оптимізація дій на благо проектів та клієнтів.

Вартість послуги визначається індивідуально для кожного Замовника. У цьому беруться до уваги різні чинники: кількість учасників, спектр необхідні організації сервісів та інших важливих показників.

Команда інженерів KEY4 – це професіонали із багаторічним досвідом роботи. Завжди укладаємо з клієнтом контракт, де чітко прописуємо види послуг та обов’язки. Чесно та відповідально підходимо до роботи, пропонуємо індивідуальні рішення для кожного клієнта. Говоримо зрозумілою мовою, без профтермінів і завжди готові надати консультацію.