Неважливо чий комп’ютер в компанії сьогодні не працює, важливо тільки те, що поломка будь-якого ПК для бізнесу – це втрата часу, грошей, даних і т.д. Усунення подібної проблеми покладається на ІТ-відділ, але в разі, коли утримання власного відділу недоцільно, рекомендується розглянути отримання ІТ-послуг технічної підтримки ПК на аутсорс.
Завдання техпідтримки ПК
Компаніям, які розглядають варіант переходу на ІТ аутсорс обслуговування комп’ютерів, слід розуміти завдання, які повинні виконуватися IT-фахівцями в рамках техпідтримки ПК, а саме:
- Підбір ПК, згідно обов’язкам співробітника, для якого він купується;
- Первинні підключення і установка відповідних програм і систем;
- Налаштування систем захисту і безпеки;
- Налаштування резервного копіювання та архівування даних;
- Оновлення програм;
- Оптимізація роботи комп’ютера – видалення небажаних програм і файлів;
- Профілактика технічної частини та абонентське обслуговування комп’ютерів в Києві – чистка системних блоків від пилу, заміна термопасти, несправних деталей і т.д .;
- Ремонт і обслуговування комп’ютерів в офісі в випадках екстрених поломок;
- Апгрейд, модернізація, збільшення потужності ПК;
- Консультації користувачів по роботі ПК.
Регулярність виконання обслуговування ПК обумовлена наступними причинами:
- випуск вендорами ПЗ критично-важливих оновлень для систем;
- необхідність обробки повідомлень від систем захисту ПК (віруси і шпигунські програми);
- необхідність управління статусом резервного копіювання;
- управління ресурсами жорсткого диска;
- оптимізація роботи ПК для підвищення швидкості роботи;
- зміна вимог користувачів і проведення відповідних налаштувань;
Структура техпідтримки ПК компанією-аутсорсером зазвичай включає наступні види робіт:
- Консультації телефоном, електронною поштою і в месенджерах.
- Віддалене обслуговування через інтернет.
- Обслуговування комп’ютерів в офісі Замовника.
Однією з переваг ІТ аутсорсингу абонентського обслуговування ПК в Києві є фіксована сума оплат. Ціни на послуги техпідтримки складаються з безлічі параметрів парку комп’ютерів клієнта: кількість комп’ютерів, їх тип, вік, поточний технічний стан і т.п. У разі, коли ПК вашої компанії потребують апгрейду, то компанія-аутсорсер повинна запропонувати проведення одноразових робіт, для проведення модернізації, якщо ви погоджуєтеся, тоді доведеться витратити n-суму на комплектуючі, але це допоможе заощадити на вартості подальшої техпідтримки, а також поліпшить якість роботи співробітників. Крім цього, на підсумкову вартість будуть впливати – встановлений договором рівень якості обслуговування, що визначає швидкість реакції на виклик, режим роботи та час прибуття інженерів в офіс.
Ми рекомендуємо вибирати підрядника, який може представити широкий спектр IT-послуг, таким чином, щоб не сталося в періоді співпраці бізнес клієнта буде захищений від непередбачених ситуацій.
Компанія KEY4 володіє досвідом і кваліфікацією для того, щоб стати надійним партнером для вашого бізнесу. Звертайтеся до нас за консультацією та допомогою по контактними даними, вказаними в шапці сайту, або залиште заявку, і ми вам передзвонимо!